بالیاژ استخوانی

بالیاژ خوشگل : تا پایان این را روی یک قالب، از سیم کوچک، با یک سوراخ در یکی ببافید مانند سوراخ سوزن به پایان برسد، به طوری که یک بند ناف کوچک در محل کشیده شود از سیم وقتی آن را بافته کردید، وزنه ها را بردارید، گره بزنید انتها را سریع روی سیم قرار دهید و قیطان را محکم به هم فشار دهید.

بالیاژ خوشگل

بالیاژ خوشگل : تزیین [۷] نکات مقدماتی. در این کتاب آموزشی، ساده ترین را برای تمرین معرفی کرده ام خوشگل ابتدا قیطان – که بافته های زنجیره ای هستند. اولین الگوی موجود در صفحه ۹، بسیار آسان و خوش تیپ است و باید تا حد کمال تمرین شود قبل از امتحان کردن هر نوع دیگری، زیرا مبتدی را قادر می‌سازد تا بقیه را اجرا کند.

لینک مفید : بالیاژ بژ دودی

بعد از اینکه اولی کامل شد یک مبتدی جدید باید خاص باشد رشته ها را به درستی روی میز قرار دهید و پوشش جدید را با دقت مشخص کنید. پس از روشی که در نمودار نشان داده شده است. من، با معرفی صفحات، نمودارها و نکات توضیحی، جامع و ساده است.

بالیاژ خوشگل : اجرای تمام قیطان های موجود در اینجا. تازه کار باید اول توجه ویژه به آماده سازی مو برای بافتن، چانکی تنظیم آن را به بوبین ها، وزنه ها، قالب ها، و غیره، که در آن بشقاب ها، و توضیحات کامل را می توان در جای دیگری از این کتاب یافت. من می خواهم بر روی ذهن کارگر، که هر تغییری که با رشته ها ایجاد می شود.

لینک مفید : بالیاژ لولایت

تغییر می کند تعداد آنها با اعداد روی میز مطابقت دارد. برای مثال: بالابر شماره ۱ بر روی شماره ۲، که شماره ۱ شماره رنگ ۲ و شماره را می سازد. ۲ شماره ۱، &c. [8] میز بافتنی و موقعیت در بافتن. توجه ترانویس: برای دیدن نسخه بزرگتر از هر الگو و جدول طرح بندی، روی تصویر کلیک کنید.

بالیاژ خوشگل : بافته زنجیره ای مربعی. تی AKE شانزده رشته، هشتاد موها در یک رشته، و محل روی میز مانند الگو طرز مو شروع کنید در A، شماره ۱ را انتخاب کنید – از هر کدام یکی دست – آنها را روی میز بلند کنید، یکی در هر طرف قالب و دراز بکشید آنها بین شماره ۱ در B، و شماره ۲ را از B، یک برگردانید در هر طرف قالب و دراز بکشید.

لینک مفید : بالیاژ استخوانی

آنها بین شماره ۲ در A; سپس برو به C، شماره ۱ را بین شماره‌ها بلند کنید. ۱ در D از هر طرف قالب یک رشته رد کنید و بیاورید شماره ۲ از D، و بین شماره ۲ در C دراز بکشید. سپس شما هستید از طریق قیطان، آماده شروع از A، مانند ابتدا، و تکرار کنید.

بالیاژ جدید

در پایان مایل بلک بیل و الیشا هنوز در پایان بودند راهپیمایی دوشیزه امبر موفق شده بود بینی قهوه ای اش را فرو کند جلو، با رگولاتور در دور زین او. بسیاری از چشمان مضطرب بود بلک بیل را روشن کرد. خیلی ها دگرگونی او را دیدند اما هیچ کدام اینطور نبودند بهتر[صفحه ۹۴]نسبت به جوکی موزبی جونز برای آن آماده شده است.

بالیاژ جدید : اولی را دید اسلاید را از مچ گروگان بپیچید. “بیا عزیزم!” موسی فریاد زد و با خارهای خود به الیشع ضربه زد. “بیا بر! ما بعد از همه اینجا یک مسابقه داریم! بله، خوب، ‘هوس سیاه بیدار است’ بالا! یه چیزی بهش نشون بده عزیزم به او نشان دهید’ کلاس!” جوکی گروگان خندید و توهینی را روی شانه اش انداخت.

لینک مفید : بالیاژ استخوانی

او گفت. “تا می توانید با ما بمانید. این a-a-a اسب، سیاه پوست، a-a-a اسب است!” بلاخره بلک بیل به عنوان غرفه بزرگ شروع به اجرا کرد با فریادهای دیوانه وار تصدیق کرد. بله، او می دوید، اما لاغر بود اسب خلیج با او می دوید، گام به گام. پیرمرد کاری.

بالیاژ جدید : در دروازه پادوک، با یک دست ریش او را کشید و دنبالش رفت تنباکویش با دیگری در کنار هم سیاهی و خلیج بر روی زمین گیر کرده بود بیگانگان، آنها را غرق کردند و گذشتند. کنار هم چرخیدند داخل خانه بود و فقط دو اسب در جلوی آن بودند آنها – تنظیم کننده.

لینک مفید : بالیاژ تیره دخترونه

خانم امبر. مادیان زیر شلاق بود. “شما می گویید که در آنجا یک هاوس گرفتید!” به موسی طعنه زد. “نشان بده چقدر اوست!” گروگان آخرین بسته را تکان داد و به سمت کارش خم شد. نه تا آن زمان آیا او متوجه شد که نژاد واقعی در کنار او است نه با او؟ شاه بلوط در جلو. [صفحه ۹۵] “نشونش بده، ‘لیشا! نشانش بده!” موسی و خلیج با گام بلندی پاسخ داد.

بالیاژ جدید : که به او برتری داد برحسب اینچ اندازه‌گیری شد، اما بلک بیل به طرز بازی‌آمیزی راه خود را به عقب بازگرداند دوباره شرایط خانم امبر عقب افتاد. پسر در رگولاتور بود با استفاده از تازیانه اش، اما ممکن است به همان اندازه فرش را زده باشد با آن. پول سوم او در دروازه پادوک بود.

بالیاژ چانکی

تو همچنان سرت را در این مورد زوزه می کشی وزن؛ بیرونی ها را می ترساند و او را بازی نمی کنند. سپس، در آخرین لحظه، کتاب ها را با تمام آنچه که دارند، بارگذاری کنید بگیر.” “همینطور” او کانر زمزمه کرد، من خیلی راحت تر احساس می کنم اگر کری در مسابقه نبود.

بالیاژ چانکی : آن پسر مسموم سم است، همین است است. یکی دو بار آخر——” “اوه خفه شو!” انگلیسی راپ شده «الیشع همان اسبی بود که او ما را کوتاه کرد با-الیشع! آن را از سر خود عبور دهید. این اشعیا است. وجود دارد به عنوان تفاوت در اسب ها بسیار زیاد است همانطور که در پیامبران وجود دارد.

لینک مفید : بالیاژ مو بدون دکلره

شما نیاز دارید این است یکی از آن گرمکن های قابل حمل ژاپنی پا.” پادوک مکانی است که می توان برای کسب اطلاعات به خصوص بعد از آن رفت زنگ زین به صدا در می آید مالکان معمولاً در آن نمایشگاه حضور دارند زمان. تقریباً هر مالکی به سؤال مدنی در مورد خود پاسخ می دهد.

بالیاژ چانکی : اسب؛ هر چند وقت یکبار ممکن است یکی از آنها صادقانه پاسخ دهد. که در این[صفحه ۶۱]نژاد خاصی که ما نگران آن هستیم، اما دو مالک، یکی از آنها که حقیقت را گفت بافنده، با چشم موش صحرایی و دزدی، به همه سؤالات آزادانه پاسخ داد – تقریباً خیلی آزادانه “بله، او یک مادیان کوچک خوب است.

لینک مفید : بالیاژ بنفش دودی

اما آنها او را وزن کرده اند. از آن به امروز او نمی تواند صد و پانزده بسته ببندد و برنده شود… این سرب زیاد یک اسب را متوقف می کند. بهتر است امروز از او دوری کنید. مقداری زمان دیگر.” پیرمرد کاری، قبراق و مؤدب نیز به سؤالات پاسخ داد. “اشعیا؟ آه بله. خب، حالا، آقا، من در مورد این هوسر به شما می گویم مال خودم.

بالیاژ چانکی : من فکر می کنم او یک استوین دارد’ شانس خوبی برای دوم شدن – الف استاوین’ شانس خوب…. نه، او اول نخواهد بود.” درست قبل از منفجر شدن بوق، موسی دستور سواری خود را دریافت کرد. “اگر مادیان ویور از جلو فرار کرد، شروع به تعقیب نکنید او هیچ فایده ای در دویدن ایزایا ندارد که سعی کند او را نگه دارد.

رنگ بالیاژ

رنگ بالیاژ : به اندازه کافی طبیعی به نظر می رسید سیاه‌پوست آنجا باشد – منتظر است هر دقیقه اسب را بپوشاند[صفحه ۵۷] زین از او جدا شد تمام کاری که مورفی باید انجام می داد این بود که زیر آن را بگیرد پتو را با یک دست در حالی که او زین را با تکان از روی اسب بیرون می آورد.

لینک مفید : بالیاژ در رنگ مو یعنی چی

دیگری – و او آنجا بود، آماده بود که صد و ده وزن کند. من شرط می بندم که آن دو نفر هزار بار آن سوئیچ را تمرین کرده اند. آنها آن را به قدری نرم درآوردند که اگر من به دنبال آن نبودم می توانست درست به آنها نگاه کند و هرگز متوجه آن نشود. و داوران این شانس را نداشتند که من داشتم.

رنگ بالیاژ : زیرا آنها نمی توانستند ببینند هر چیزی جز پشتشان مورفی وارد شد، روی ترازو پرید، O. K. را گرفتم و این تمام چیزی بود که داشت. خیلی کوچک طرح، اینطور نیست؟ و خیلی ساده!” پیرمرد کاری ریش خود را با دو دست شانه کرد.

لینک مفید : رنگ مو بالیاژ بژ

با او نشانی از تفکر عمیق. “فرانک” او به طور طولانی گفت: «این سیاه‌پوست جگر مرغ کجا می‌رود؟» در حالی که مسابقه در حال اجراست؟” “از مسیر مسیر به داخل میدان. همان جایی بود که دیروز رفت. من او را تماشا می کرد. “اینفیلد…. هوم-م-م…. ممنون فرانک.” “شما می توانید.

رنگ بالیاژ : آن را به داوران اطلاع دهید” به کید پیشنهاد داد و “و آنها” کردند جگر مرغ را جستجو کنید. مثل اینکه آنها به خاطر ویور را کنار نمی‌گذارند زندگی و مورفی را پایین بیاورید——” “راهی بهتر از جستجوی آن سیاه‌پوست وجود دارد” گفت پیرمرد ادویه کاری. “تو باید به من نشان بدهی!” “پسرم” صاحب پیر گفت: “به گفته سلیمان – و اوه، چه چیزی داور مسابقه او[صفحه ۵۸]می ساخت!—’کسی که دانش دارد.

طرز بالیاژ مو

طرز بالیاژ مو : با یک سوراخ در یک انتهای آن مانند چشم یک سوزن، به طوری که یک طناب کوچک در محل سیم بکشید. وقتی آن را بافته کردید، وزنه های خود را بردارید، انتهای آن را سریع ببندید روی سیم، و قیطان را به هم فشار دهید. سپس حدوداً در آب بجوشانید ده دقیقه و بعد بیرون بیاورید و در فری که به اندازه آن گرم است قرار دهید بدون سوختن تحمل می کند.

لینک مفید : بالیاژ روی موی مشکی بدون دکلره

تا زمانی که کاملاً خشک شود. سپس آن را بیرون بیاورید و آن را از روی سیم و روی بند بیاندازید و انتهای آن را بدوزید لیز نخورد و روی انتها کمی شلاک بگذارید تا سریع بماند. اگر شما آن را الاستیک می خواهید، از طناب الاستیک استفاده کنید. برای تغییر اندازه قیطان تعداد موها را در یک رشته تغییر دهید.

طرز بالیاژ مو : بافته زنجیره ای تخت. الگو بیست و چهار رشته، هفتاد بردار موها را در یک رشته قرار دهید و روی میز قرار دهید مانند الگو از A شروع کنید، بگیرید شماره ۱ و جای خود را با عبور تغییر دهید یکی بر دیگری؛ سپس برو به B و از شماره ۱ به همین ترتیب عبور کنید مسیر؛ سپس به A برگردید، Nos را بگیرید.

لینک مفید : بالیاژ مو بدون دکلره

و عبور کنید و دراز بکشید شماره ۱ در B، و شماره ۱ را برگردانید از B تا A؛ سپس شماره ۲ را بگیرید A، و عبور کنید و دراز بکشید شماره ۲ در B، و شماره ۲ را از B به A برگردانید. سپس تغییر دهید شماره ۳ و ۴ به همین ترتیب; سپس به C بروید، شماره ۱ و ۲ را بردارید و از روی D عبور کنید و شماره ۱ را از C به پایین در سمت چپ No قرار دهید.

طرز بالیاژ مو : و شماره ۲ از C به پایین در سمت چپ شماره ۲ در D، و شماره ۱ و ۲ را از D به C برگردانید. سپس شماره ۳ را بردارید و ۴، از روی D عبور کنید و شماره ۳ را از C به پایین در سمت راست دراز کنید از شماره ۳ در D، و شماره ۴ از C به پایین در سمت راست شماره ۴ در D، و شماره ۳ و ۴ را از D به C برگردانید.

لینک مفید : بالیاژ روشن موی کوتاه

سپس شما هستید از طریق قیطان، آماده شروع در A، مانند ابتدا. برای توضیح به صفحه ۹ مراجعه کنید. [۶۱] الگوی گردنبند. الگو بگیرید شانزده رشته، بیست موها را در یک رشته قرار دهید و روی آن قرار دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.