سلامت کریس

پزشکان موافق هستند که علائم سرماخوردگی و آنفولانزا چیزی برای عطسه کردن نیستند و هر چه زودتر درمان شوند، شانس بهتری برای بهبودی سریع و حداقل اختلال در سبک زندگی وجود دارد. با این حال، افراد به دلایل زیادی در مصرف دارو در مراحل اولیه حیاتی تردید دارند.
اولا، تشخیص اینکه علائم اولیه به کجا منتهی می شود، می تواند دشوار باشد. برخی از افراد آب پرتقال یا چرت زدن را امتحان می کنند و در صورت بدتر شدن علائم، با گذشت زمان، درمان های مختلف را مرحله به مرحله اضافه می کنند.
کریس گیلبرت، M.D.، نویسنده کتاب «Dr. A، B، C سلامت کریس." بیماران اقدامات پیشگیرانه بزرگی مانند شستن مکرر دست ها و مصرف مولتی ویتامین را انجام می دهند. آنها نمی دانند چه کاری انجام دهند، اما وقتی شروع به بیماری می کنند. آن‌ها منتظر می‌مانند تا وضعیت‌شان آنقدر بد شود که شب‌ها نتوانند بخوابند یا در روز کار کنند، بنابراین با خوردن چیزی که آنها را در مه فرو می‌برد چیزی برای از دست دادن ندارند.»
رانندگان، اپراتورهای تجهیزات، خلبانان و کارگران شب نمی توانند آنتی هیستامین ها یا داروهای ضداحتقان که می توانند باعث خواب آلودگی شوند مصرف کنند.
دیگران فقط دوست ندارند دارو مصرف کنند یا دوست ندارند اعتراف کنند که آسیب پذیر هستند.
مشکل این است که وقتی مبتلایان به سرماخوردگی و آنفولانزا به مرحله مصرف دارویی می‌رسند که علائم را تا زمانی که بدن خود به خود بهبود می‌یابد سرکوب می‌کند، عمل سرکوب علائم نسبت به کاری که بدن برای کمک به خود انجام می‌دهد معکوس است.
با این حال، داروهای بدون نسخه وجود دارند که به کاهش علائم در جوانه کمک می کنند. داروهای هومیوپاتی به جای پوشاندن علائم، با بدن کمک می کنند تا تعادل خود را دوباره حفظ کند و خود را بهبود بخشد. مطالعات بالینی نشان می دهد که Oscillococcinum پرفروش به کاهش شدت و طول مدت علائم شبه آنفولانزا کمک می کند. در واقع، بر اساس مطالعه‌ای که در یک مجله علمی بریتانیایی منتشر شده است، وقتی بیماران آن را ظرف 24 ساعت پس از شروع علائم مصرف کردند، تقریباً 63 درصد طی 48 ساعت "بهبود واضح" یا "تحلیل کامل" را نشان دادند. این نتایج نتایج مطالعات قبلی را تایید می کند.
«بیماران به من گفته‌اند که صبح روز بعد احساس بسیار بهتری دارند، حتی زمانی که فکر می‌کردند عصر قبل در بستر خواهند بود. دکتر گیلبرت می گوید: این قدمی است که باید بعد از تلاش پیشگیرانه برای جلوگیری از بیماری با ویتامین ها انجام داد، اما قبل از اینکه به نقطه ای برسد که فکر کنید باید علائم را با داروهای سنگین پنهان کنید. سال‌هاست که به بیمارانم می‌گویم که اسیلو را در دسترس داشته باشند.»
این درمان خانوادگی برای افراد 2 تا 102 ساله دارای سابقه ایمنی 65 ساله، بدون عوارض جانبی مانند خواب آلودگی و بدون تداخل با سایر داروها یا مکمل ها است. وقتی احساس می‌کنید سردرد، بدن درد، لرز و تب دارید، خوشحال می‌شوید که این گلوله‌های طعم شیرین به سرعت در زیر زبان شما بدون آب حل می‌شوند.
برای دریافت کوپن یا یافتن نزدیکترین فروشگاهی که محصول را حمل می کند، مراجعه کنید